Chat Port Said
شات محافظة بورسعيد,دردشة,الزهور,الجمرك





1249 التعليقات

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 1249   ‏›أحدث   ‏أحدث»
غير معرف يقول... @

هاى عايزه ادخل الشات مش عارفه

غير معرف يقول... @

هاي عاوزة اتعارف علي بنت او سيدة 01147036400

غير معرف يقول... @

جامد اخر حاجة

Unknown يقول... @

عاوز اتعرف على واحدة من بورسعيد

غير معرف يقول... @

هاااى ممكن اتعرف

غير معرف يقول... @

انا عاوز بنت تكون بتحب الدردشهوده رقمى 01002220371

غير معرف يقول... @

هاي انا من بورسعيد وعايزه اتعرف علي بنات من بورسعيد

غير معرف يقول... @

سالب جاد و قاعد فى فندق فى بورسعيد

غير معرف يقول... @

انا من بورسعيد حد فاتح الوقتى

غير معرف يقول... @

انا من بورسعيد بحب الجنس اسمي عمر وجاد maxomar620@yahoo.com

غير معرف يقول... @

فى حد عايز يتناك

غير معرف يقول... @

فى حد عايز يتناك

Unknown يقول... @

انا من بورسعيد عايز اتعرف على بنت وده رقمى 01205602891

غير معرف يقول... @

مشكوووور اخي العزيز

غير معرف يقول... @

هاي انا محمد من بورسعيد وعايز وحده ادلعها انا جاد في كلامي وده ايميل الفيس sid_15911@yahoo.comودي نمرتي انا والله جاد 01098370375 ارجو ان وحده تبعتلي اد او تتصل بيا

غير معرف يقول... @

انا من بورسعيد وحيد ماليش اصحاب و تكرمتم انا عايز ولد او بنت اكلمهم بس يكون الحوار بالادب فقط لا غير
الياهو اهو(elamerahmed_25@yahoo.com)

غير معرف يقول... @

انا سلمي من بورسعيد01200505384

غير معرف يقول... @

هاى انا اسلام33سنة من بورسعيد
ممكن اتعرف بأنسانة من بورسعيد

غير معرف يقول... @

هاى ممكن اتعرف بانسانة من بورسعيد

غير معرف يقول... @

حد فاتح

غير معرف يقول... @

انا خالد من بورسعيد عايز عروسة بالقسط 01206082668

غير معرف يقول... @

عندى 18 سنة

غير معرف يقول... @

احمد-محاسب-33سنة-بورسعيد-محتاج انسانة رومانسية01210840919

غير معرف يقول... @

عايزة اعرف ندخل الشات ازاي يعني ولا هو تعليق وبس كدة

مهند يقول... @

هاي أنا مهند من محاسب في دبي ونازل مصر بعد اسبوع مفيش بنت ولا مدام جاده للنزهه والدلع رقمى ترن رنه بس وهكلمها0097333843648

غير معرف يقول... @

هاي

غير معرف يقول... @

هاي انا ليلي

غير معرف يقول... @

هاى ليلى انا احمد من بورسعيد01210840919

غير معرف يقول... @

هاي

غير معرف يقول... @

في حد هنا

غير معرف يقول... @

صباح الخير

غير معرف يقول... @

هاي احمد انت فين انا رنيت عليك ممكن تكلمني

غير معرف يقول... @

اهلا انا اسلام من بورسعيد33سنة اتمنى اتعرف بأنسانة وحيدة زى 01000326563

غير معرف يقول... @

fathyfadel84@yahoo.com

غير معرف يقول... @

هاى انا محمد من بورسعيد عايز اتعرف على واحد 40 سنة 01204109893

غير معرف يقول... @

وسيم قضيب 22سم عرض 3.9 للممارسة بجد

غير معرف يقول... @

ELKWAGA_555@YAHOO.COM للتعارف من بورسعيد

غير معرف يقول... @

هاي

غير معرف يقول... @

انا مي من بورسعيد

غير معرف يقول... @

هاى مى انا احمد من بورسعيد ممكن تكلمنى 01210840919

غير معرف يقول... @

01273960315 انا الوحيد اللي مختلف مع كل الناس

غير معرف يقول... @

ممكن سيده جاده فى التعارف انا معتز من بورسعيد 01225488123

غير معرف يقول... @

ارغب فى التعرف على ارمله او مطلقه فوق 30 للاتصال الجاد 01225488123

غير معرف يقول... @

انا سلوي من بورسعيد 01281279877

غير معرف يقول... @

01203242356

غير معرف يقول... @

انا عاوز ولد من بورسعيد سالب ويكون اقل من 20 سنة وهدلعه
وياريت يكلمني
دلوقتي

غير معرف يقول... @

عاوز ولد من بورسعيد سالب وحلو وهدلعو ويكون اقل من 20 سنة وانا هظبطو وادلعو شرط انه يكون جاد رقمي 01274343469

صاصا يقول... @

ممكن ثلاثينيه بورسعيديه رقيقه رومنسيه جاده للصداقه المحترمه 0120324356

غير معرف يقول... @

مبروك لمصر

غير معرف يقول... @

ممكن ثلاثنيه بورسعيديه جميله جاده للمتعه مع شاب 24 سنه وسيم ورياضي 01220045018

غير معرف يقول... @

ممكن اتعرف علي مدام او مطلقه بورسعيديه 01220045018

غير معرف يقول... @

انا احمد من بورسعيد17 وبحس بلوحدة علطول ونفسي في واحدة كويسه بجد محترمه احبها وتحبني انا نفسي بجد احب بجد ياريت الانسانه المحترمه الي هتشوف الرساله تكلمني انا بجد اخر حاجه كنت ممكن اتوقع ان اعملها ان اتعرف علي النت بس اعمل ايه انا بجد حاسس بوحدة جامدة ياريت الانسانه الي هتشوف رسالتي وهتحبني وهترطبط بيا ياريت تحس بيا دة رقمي 01204341378 السلام عليكم ورمضان كريم علي امه المسلمين

غير معرف يقول... @

انا شيماء من بورسعيدوعندى 25
















































































انا الشيماء من بورسعيد25






غير معرف يقول... @

اهلا شيماء واتمنى نتعرف انا اسلام33سنة من بورسعيد 01000326563

غير معرف يقول... @

هااي انا محمد من بورسعيد 23 سنه حابب انعرف علي مدام او مطلقه او ارمله ومش مهم السن لعلاقه جاده في منتهي السريه 01220045018

غير معرف يقول... @

اي واحده بتحب الرومانسيه والجنس الرومانسي مع شاب وسيم رومانسي انا تحت امرها 01220045018

غير معرف يقول... @

اي واحده بتحب الجنس وتكون من بورسعيد انا تحت امرها 01220045018

غير معرف يقول... @

هااااااااااى اسلام انا بورسعيد انا انسانه محترمه جدا ومنتقابه

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااى اسلام انا شيماء
بااااااااااااااااااااااااااااااااى











غير معرف يقول... @

هاى شيماء انا اسلام 33سنة مش مرتبط اتمنى نتعرف بجد

غير معرف يقول... @

بس بحترم اكيد
ده رقمك اوكى

غير معرف يقول... @

انا اسلام مفيش ارقام ممكن ترنيلى رقمى فوق

غير معرف يقول... @

متكتبيش رقمك

غير معرف يقول... @

اسلام انا شيماء انتا بتشتغل ايه وساكن فين ممكن اعرف

غير معرف يقول... @

بكل صداق وصراحه ممكن

غير معرف يقول... @

انا بشتغل فى شركة توكيلات تجارية واستيراد وساكن فى حى الشرق و33سنة شيماء وانا اتمنى نتعرف بكل صدق
اسلام

غير معرف يقول... @

انا بشتغل بس بعدين انا ساكنه فى الزهور

غير معرف يقول... @

اسلام انا منتقابه بتكلم معك بكل صراحهوبكلم احترام

غير معرف يقول... @

شيماء ممكن نتكلم ونتعرف اكتر مش هينفع كتابة من فضلك وصدقينى بكل احترام وصدق
اسلام

غير معرف يقول... @

امته انشاء الله

غير معرف يقول... @

انا انشاء الله هدخل انا الوقتى واصحى كمان شويه عشان اصلى الفجر انشاء الله يلا لا اله الا الله

غير معرف يقول... @

انتا روحت امته

غير معرف يقول... @

شيماء انا روحت 2

غير معرف يقول... @

هاى انا احمد من بورسعيد-34 سنةمحاسب -صاحب مكتب صرافة.محتاج انسانة رومانسية01210840919

غير معرف يقول... @

على فكره انا زغلان منك بجد يااا اسلام

غير معرف يقول... @

حسبى الله ونعمه وكيل

غير معرف يقول... @

فى الظالم

غير معرف يقول... @

كسمكو كلوكو

Unknown يقول... @

حسبى الله ونعم الوكيل فيكو

غير معرف يقول... @

هاااى انامن بورسعيد هاى احمد




غير معرف يقول... @

انا احمد من القاهرة وعايش فى بورسعيد ممكن اتعر بوحده

غير معرف يقول... @

هاي احمد انا ليلي من بورسعيد و اللي عاوز يتعرف علي حد مش يسيب رقم تلفونة
وانت مقيم هنا و لا بتيجي لحد هنا عموما انا يشرفني اتعرف عليك و ياريت تسيبلي تلفونك عشان اكلمك باي

وليد سعد يقول... @

انا بحبك يا رشا احمد الدسوقي وحشتيني اويونفسي اشوفك ياترا انتي فين بموت فيكي w S

وليد سعد يقول... @

قلبي ليس معي بل معكي ياغزال قلبي RSHA

غير معرف يقول... @

هاى انا حسام34سنة من بورسعيد ابحث عن حبيبة ورفيقة للمتعة اتمنى الاقى رد

غير معرف يقول... @

انا نونا للتعارف الجاد فقط
01222672301

غير معرف يقول... @

هاى

غير معرف يقول... @

هاى ممكن نتعرف

وليد سعد يقول... @

وحشتيني يا رشا الدسوقي بحبك

غير معرف يقول... @

نداء عاجل الى كل انثى جميله بلغت العقد الثالث من عمرها تعرف انها قد حققت ما لم تستطيع انثى غيرها ان تحققه ولكنها تشعر بالاسى و الحزن على نفسها من ظروف الحياه الزوجيه القاسيه وتتمنى ان تعيش قصة حب جميله تجعل منها بحرا من المشاعر الدافئه و الحنان وتضيف الى نفسها صفحة حب جميله تروى بين سطور العشق و الجمال فمن تريد ان تتحول حياتها الى بحر من الرومانسيه و الجمال تتصل بى وهذا رقمى 01225488123 وذلك للجادين فقط ( احمد )

غير معرف يقول... @

احمد بصراحه كلمك جميل جدا انا شيمو من بورسعيد

غير معرف يقول... @

هاي انا سلمي

غير معرف يقول... @

صياح الخير انا محمد ابو طرف واخلى حاجة فيا زبى

غير معرف يقول... @

هاى شيمو انا احمد اتمنى ان اكون قد اثرت اعجابك واتمنى منك الصداقه او الاتصال بى

غير معرف يقول... @

هاي انا سلمي حد موجود

محاسب يقول... @

هاى ..انا احمد.. محاسب.صاحب مكتب صرافة.اتمنى اتعرف بانسانة رومانسية وتكون من بورسعيد..انسانة تكون طيبة ..رومانسية جدا ...01210840919

غير معرف يقول... @

هاى سلمى ازيك احمد معاكى
اتمنى منك الصداقه 01225488123

غير معرف يقول... @

والله عيب كده

غير معرف يقول... @

وانا كمان اتمني

غير معرف يقول... @

انتا كداب يالي بتقول اسمك احمد وانتا كاتب في الدردشه اللي فوق معتز

غير معرف يقول... @

وبعدين يعنى

غير معرف يقول... @

على فكره الاخ و الاخت الفاضله اللى بتقول كداب انا اسمى احمد حسن المعتز بالله واصحابى بيقولى ساعات معتز على اساس انه اسم مميز فايريت محدش يتهم الناس بالباطل كما هو الحال فى زمننا هذا وشكرا

غير معرف يقول... @

اهلا اتمنى اتعرف بأنسانة رومانسية انا اسلام33سنة اعزب

غير معرف يقول... @

اهلا اتمنى اتعرف بأنسانة رومانسية تشعر بالوحدة زى انا اسلام33سنة من بورسعيد اعزب
01221385402

غير معرف يقول... @

سوري انا اسفه يا احمد او يا معتز بجد متزعلش انا سلمي

غير معرف يقول... @

هاي اسلام انا سلمي من بورسعيد

غير معرف يقول... @

اهلا سلمى اتمنى نتعرف اكتر انا اسلام 33سنة من بورسعيد01221385402

غير معرف يقول... @

سلمي | وانا كمان اتمني

غير معرف يقول... @

سلمى ممكن تكلمينى من فضلك
اسلام

غير معرف يقول... @

ممكن

غير معرف يقول... @

عندما يدق الحب جرس باب القلب وتتذكر الانثى الجميله فجأة ان قلبها الرقيق لم يعرف الحب من قبل ولكنه ضاع بين ظلامات الحياة الزوجيه القاسيه فتحولت من بستان جميل الى حديقة ضاعت معالم الجمال فيها من اثر لعب الاطفال بها فتحتاج الى من يرويها بنهر من الحب و العشق و الجمال فالقلب يحتاج دائما الى من يرويه ويطفئ ناره ( احمد 01225488123 )

محاسب بورسعيد يقول... @

انا احمد..محاسب.. عندى مكتب صرافة-- متجوز بس غير سعيد .. ممكن اتعرف بانسانة رومانسية01210840919

Unknown يقول... @

انا محمد من بورسعيد عايز اتعرف على بنت و ده رقمى 01206196201 يا ريت بنت تكلمنى فى اى وقت او تتابع نعايا على الكومنتات mido elmagic

غير معرف يقول... @

هاي ليلى

وليد سعد يقول... @

وحشتيني يا رشا وكل سنه وانتي طيبه الي حيبت قلبي رشا الدسوقي ونفسي اشوفك للانك بجد وحشتيني ووحشني صحكتك العسل دي

غير معرف يقول... @

هاى محمد انا شيماء من بورسعيد

غير معرف يقول... @

محمد انتا كمان سنه وساكن فين ممكن اعرف

غير معرف يقول... @

محمد كل سنه وانت طيب

Unknown يقول... @

هاى شيماء ممكن تتصلى بيا عشان نتعرف او ممكن تبعتيلى على ايميل الياهو عشان نتعرف mohamed_elking1115@yahoo.com

Unknown يقول... @

شيماءانا 24 و ساكن فى ال5000

Unknown يقول... @

و انتى طيبة يا شيماء
و ياريت نتعرف بجد عندك الايميل او الوبايل 01206196201

غير معرف يقول... @

هاى

غير معرف يقول... @

هاى ممكن اتعرف بية بنت او مدام من بورسعيد وانا اسمى محمد عندى واحد وعشرين سنة ودوت الايميل بتاع الفيس بتاعى mmiro4@yahoo.com

Unknown يقول... @

شيماء ياريت اول ما تفتحى تتصلى او تبعتى على الايميل انا بجد عايز اتعرف عليكى

غير معرف يقول... @

هاي انا هايدي

غير معرف يقول... @

من بورسعيد

غير معرف يقول... @

اهلا بيكم
انا اسمى هشام دكتور كيميائى
وشغال فى جامعه قناه السويس
من بورسعيد
واتمنى اتعرف على انسانه او مطلقه وتكون جاده انا 26 سنه
وده رقمى 01271400657

غير معرف يقول... @

هاى هايدى ممكن اتعرف عليكى انا محمد عندى واحد وعشرين وانتى

غير معرف يقول... @

انا محمد من بورسعيد وعوز بنت او مدام مش شرط السن وهيكون فيا سرية محديش هيعرف حاجة ودوت الياهوا بتعى اى بنت او مدام تبعت طلب على الياهوا tata199237@yahoo.com

غير معرف يقول... @

اناندي نفسي افرح واحس بالأمان

غير معرف يقول... @

ندى ممكن نتعرف على بعض

غير معرف يقول... @

ندى انتىى كام سنة

غير معرف يقول... @

tata199237 دوت الياهوا بتعى يا ندى

غير معرف يقول... @

انا علاء بورسعيد 30 سنة عاوز تعارف جاد بانسانة من بورسعيد 01210283055

غير معرف يقول... @

فيا حد هنا

غير معرف يقول... @

انا

غير معرف يقول... @

هاي انا علاء من بورسعيد 18 سنه .. حابب اتعرف علي نت وده رقمي 01202153309

غير معرف يقول... @

هاي انا علاء من بورسعيد 18 سنه حابب اتعرف علي بنت وده رقمي 01202153309

غير معرف يقول... @

ممكن نتعرف على بنت او مدام مش شرط عمرها قد اى

غير معرف يقول... @

فيا حد

غير معرف يقول... @

كل سنه وانتو طيبين

mohamed يقول... @

كل سنه وانتو طيبين

mohamed elsamra يقول... @

مافيش حد

mohamed Port Fouad يقول... @

اه لو واحده اتكلمت كله هيتكلم زى السفخه

mohamed Port Fouad يقول... @

يااااااااااااااناس

mohamed Port Fouad يقول... @

اللى عايز يتكلم معايا انا محمد من بورفؤاد
27 سنه بشتغل سواق رقمى 01205156790

mohamed Port Fouad يقول... @

مافيش حد يعنى

غير معرف يقول... @

اناندي انت مين

غير معرف يقول... @

هاى ندى

غير معرف يقول... @

فيا حد هنا

mohamed Port Fouad يقول... @

اهلا بيكم وكل سنه وانتو طيبين ويارب يعيد عليكم الايام بخير
انا اول مرة ليا فى الشات دا وارغب فى التعارف مع ولاد بلدى سواء شباب او بنات
اخوكم محمد من بورفؤاد 27 سنه
وبشتغل سواق رقمى 01205156790

Unknown يقول... @

هاى ندى انا عمرو من بورسعيد

غير معرف يقول... @

انا بنوته من بورسعيد واسمي ساندي وعندي 17 سنه احب اتعرف علي بنات وشباب بلدي

غير معرف يقول... @

هااااى

غير معرف يقول... @

هاي

غير معرف يقول... @

هاي انا ساندي

غير معرف يقول... @

هاى محمد انا شيماء من بورسعيد 26 سنه

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااااى انا سامح

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااااى

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااااااااااى حد هنا دلوقتى

Unknown يقول... @

اهلا يا ساندى انا من بورسعيد 22 سنه

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااااى انا يامح من بورسعىد

غير معرف يقول... @

هاي انا ساندي حد موجود

Unknown يقول... @

محمد 22 سنة مهندس من بورسعيد

غير معرف يقول... @

iهااااااااااااااااااااااى

غير معرف يقول... @

انا سامح فيه حد موجود معايا

غير معرف يقول... @

ممكن اتعرف واتشرف بانسانه محترمه ممكن

غير معرف يقول... @

ممكن انا مى من بورسعيد 25 سنه

غير معرف يقول... @

اهلا ممكن اتعرف بانسانة من بورسعيد انا اسلام33سنة من بورسعيد 01221385402

غير معرف يقول... @

ممكن نتعرف بيكى يا مى

Unknown يقول... @

اهلا يا ساندى متابع معاكى

Unknown يقول... @

تحبى نتواصل ازاى

غير معرف يقول... @

هاى

غير معرف يقول... @

ازاي نعرف احنا عيزين ايه ندي

غير معرف يقول... @

اهلا بيكى ومرحبا يا مى هنا سامح من بورسعيد

غير معرف يقول... @

انا حاسس انك موش موجوده الوقتى وده رقمى لو حبيتى نتعرف اكتر بلاش الرقم علشان متفهمنيش غلطانا بفتح الساعه 3 عصرا ولو حبيتى نتعرف اكتر انا هكون موجود

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااي انا خالد 25 سنه

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااااااااااااااااااااااي

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااى

غير معرف يقول... @

هاي انا خالد 25سنه

غير معرف يقول... @

انا بفتح الدهر

Unknown يقول... @

ساندى انا بفتح الساعه 4 الصبح

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااااى

غير معرف يقول... @

ماشي هتكلم في المعاد

غير معرف يقول... @

هـ’’ـاى’’

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااااااي

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااااااااااى

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااااااااى

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااي

Unknown يقول... @

ساندى ده اميلى الياهو aa_amin2012 ابعتيلى اضافه

غير معرف يقول... @

هاااااااااااااي انا منه 20 سنه

غير معرف يقول... @

هااااااااااي

غير معرف يقول... @

هاى منه


غير معرف يقول... @

انا عمرو 23 سنه

غير معرف يقول... @

هاااااااي ياعمر

غير معرف يقول... @

انا بفتح الساعه عشره

غير معرف يقول... @

هاى منه

غير معرف يقول... @

ABDOBSBS394@YAHOO.COM اميلى على الياهوو للبنات الحلوين بس الوحشن لاء عبده بسبس 100سنه بس شاب راجل

غير معرف يقول... @

STAR_LOVE394@YAHOO.COM الاكونت على الفيس بوك ABDO BSBS للبنات الحلوين بس الوحشن لاء عبده بسبس 100سنه بس شاب راجل

غير معرف يقول... @

هااااااااااااااي انا منه

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 1249   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

ضع بريدك(الايميل) الالكتروني ليصلك كل جديد

Enter your email address: